tisdag 10 januari 2012

nu kör vi!

Allt känns sjukt bra just nu!
Är mitt uppe i en produktion, "galen i dig" som är en show på svenska! Enbart svenska låtar med musik från flera decennier tillbaka. Det kommer bli kanonkul att få visa vad vi håller på med och hur bra alla är både sångare, musiker och lärare! Så himla lyxigt kul hela grejen!

Är mitt uppe i ett gig på energikällan också där jag, Elin och vårt lånade band Wingflash! vi kommer stå för underhållningen den kvällen och köra ett covergig med låtar från då och nu! jag ska rocka fett, elin också! vi ska va så jävla snygga och bra!

Jag håller just nu att preppa inför dom här konserterna så jag tror jag spricker.
jag har sockerförbud, alkoholförbud, träningstvång!
det går bra och jag blir bra mer och mer pepp! och känner redan hur min kropp ändras! det är fantastiskt!
det är ju inte så att jag kommer vara i en beach 2012 kropp i februari men lite mindre fläskig hehe.

åh jag är så pepp att jag inte ens vill gå och lägga mig!
ROCK ON!

Inga kommentarer: