tisdag 13 november 2012

Livet 2.0

Jag tog bort min Facebook igår.
På rutin får jag in på Facebook appen på telefonen men det skulle ju inte gå att bara logga in ändå! Om man söker på mig så finns jag inte.

Det sjuka är att jag mest känner att jag inte har nån koll! Automatiskt vare sig man vill eller inte så har man koll på alla ens vänner! Jag har ingen aning vad som händer eller vad folk gör! Ganska så skönt att inte veta och konstigt eftersom det har blivit som en slags vana..

Jag känner mig ganska glad just nu, min ena bästa vän och jag sågs igår, känns extremt skönt och ett stort berg i mitt hjärta har släppt!

Nu är jag påväg till studion för att va mer om stordåd! Eller ja, har inget bättre för mig så jag kan lika gärna hänga där.. Haha

/syns man inte, finns man inte

Inga kommentarer: